Reklamacje

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za kontakt i zgłoszenie reklamacyjne. Dbamy o najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów oraz satysfakcję naszych klientów, dlatego każda reklamacja jest dla nas priorytetem.

Kupujący może składać reklamacje dotyczące zawartej Umowy, wysyłając zgłoszenie na adresy e-mail: biuro@workmann.pl, zamowienia@workmann.pl, lub w formie pisemnej na adres:

Prosimy o dokładne wypełnienie poniższych informacji, abyśmy mogli sprawnie i precyzyjnie rozpatrzyć zgłoszenie:

  1. Nazwa produktu i numer seryjny
  2. Opis usterki – prosimy o szczegółowy opis problemu, jaki wystąpił z produktem
  3. Dowód zakupu – faktura lub paragon (prosimy o załączenie kopii)
  4. Preferowany sposób rozwiązania reklamacji – wymiana, naprawa lub zwrot

Prosimy o przesłanie reklamowanego produktu na adres:
WORKMANN Sp. z o.o. – Reklamacje
ul. Długosza 27A
64-920 Piła

Po otrzymaniu przesyłki poinformujemy Państwa o rozpoczęciu procesu reklamacyjnego. Zastrzegamy sobie prawo do rozpatrzenia zgłoszenia w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji.

Dziękujemy za zaufanie oraz za współpracę w tym procesie.

Z poważaniem,
Zespół WORKMANN Sp. z o.o.